Sicondu l'ultime nutizie, finu à sei mesi di casu di violazione di patenti fotovoltaica, infine avè u risultatu.
U 16 di maghju di u 2024, u tribunale distrettuale di l'Aia, Paesi Bassi, hà emessu u risultatu di a sentenza di a dumanda di Maxeon per una injunction interim contru l'azzioni Aiko. U tribunale hà dettu chì i prudutti ABC di l'Aiko ùn anu micca violatu a patente Maxeon EP2297788B1 è hà denegatu l'applicazione per una injunction interim.
U 15 di nuvembre di l'annu passatu, u fabricatore di pannelli solari Maxeon Solar Technologies hà presentatu una demanda per violazione di patenti in una corte tedesca contr'à a cumpagnia fotovoltaica cinese Aiko è i so filiali, accusendu di violazione di brevetti europei nantu à l'architettura di celle solari.
Per u ghjornu dopu, Aiko Shares hà publicatu una dichjarazione dicendu chì, dopu a verificazione ripetuta da a so squadra di a pruprietà intellettuale è a firma europea di l'avucatu di a pruprietà intellettuale cù quale hà cooperatu, hè statu cunfirmatu chì e duie tecnulugia patentate eranu fundamentalmente diverse è ùn ci era micca violazione di a patente. . Ai Xu sparte hà dettu chì ùn hà micca ricevutu formalmente un avvisu di risposta. S'ellu hè ghjudicatu chì u standard di divulgazione hè cumpletu dopu avè ricivutu l'infurmazioni, divulgarà l'infurmazioni in cunfurmità cù i regulamenti pertinenti di a SSE è risponde attivamente à a demanda.
In fine, dopu à sei mesi, in a decisione finale di u tribunale distrettuale di l'Aia (Paesi Bassi), Aiko hà vintu u prucessu. À u listessu tempu, sta sentenza sustene ancu l'impegnu di Aiko à l'innuvazione è u sviluppu cuntinuu di i prudutti ABC di punta.